Contact
Onze helpdesk is deskundig en goed bereikbaar. Op werkdagen zullen we je e-mail binnen een paar uur behandelen.
Voor vragen, problemen of meer informatie, stuur gerust een e-mail naar support@oni.nl. Hoe kunnen we je helpen?
- Vermeld bij je correspondentie zoveel mogelijk relevante informatie, zoals je klanten-id, domeinnaam, e-mailadres of factuurnummer. Als je een vraag hebt over e-mail, vermeldt dan ook welk mailprogramma je gebruikt en stuur screenshots mee van je mailinstellingen.
- We bieden geen telefonische ondersteuning. Uit ervaring is ons gebleken dat ondersteuning via de telefoon een omslachtig en foutgevoelig proces is. Het is praktischer om screenshots van je instellingen en/of foutmeldingen te ontvangen, waardoor ons hele team met je mee kan kijken en je daardoor beter en sneller kan helpen.
- Actuele storingsinformatie is te vinden op onze statuspagina op https://status.oni.nl. Daar kan ook buiten kantooruren een storing gemeld worden.
Contactgegevens
Postadres
Oni Studio
Paxtonstraat 3N
Box E3424
8013RP Zwolle
Paxtonstraat 3N
Box E3424
8013RP Zwolle
Bankgegevens
IBAN: NL32INGB0008889591
BIC: INGBNL2A
BIC: INGBNL2A
Overig
KvK: 02066534, Noord-Nederland
BTW: NL001435843B20
BTW: NL001435843B20